Over Basecone

Basecone is uw Document Hub. Lever gemakkelijk en eenvoudig al uw facturen en bonnen aan en met één klik heeft u de factuur of bon in boekhoud applicatie verwerkt. U heeft al uw documenten altijd en overal bij hand.

Basecone zorgt voor een real-time verwerking van uw facturen, geen wachttijden en optimale herkenning zodat u snel en efficiënt facturen kunt verwerken. In uw boekhouding en in Infine is daarom bij iedere transactie een document aanwezig. Het aanleveren kan op iedere door u gewenste manier. Elke administratie in Basecone krijgt een uniek e-mail adres, waardoor facturen direct via de mail kunnen worden aangeleverd, zelfs direct door uw leverancier!

Met onze handige Mobiele App kunt u altijd en overal een foto maken van uw factuur en/of bon en deze direct uploaden naar uw administratie. Gebruikt u de scanner om documenten aan te leveren aan Basecone? Net zo gemakkelijk. Maak slechts één scan van al uw documenten en splits de documenten zeer eenvoudig en snel in Basecone.

 

Koppeling met Infine Software

Doordat Basecone en Infine Software gekoppeld zijn, is het mogelijk om de factuur achter elke transactie in Infine Software te raadplegen. Dit is het geval voor niet alleen inkoopfacturen, maar ook verkoopfacturen, kas-documenten en Memoriaal boekingen.


Voordelen van de koppeling

  • Altijd toegang tot het document achter iedere transactie
  • Nooit meer een factuur opzoeken, altijd direct beschikbaar
  • Alle documenten 7 jaar online, veilig en betrouwbaar beschikbaar.
  • Inzicht in de document timeline (‘audit-trail’) per document
  • Inzicht in de boekingsinformatie per document.


Meer weten over Basecone?

Bezoek direct www.basecone.com voor meer informatie.